بازی فرقه قاتلین 4 : پرچم سیاه برای کامپیوتر , ایکس باکس360 و PS3

بازی فرقه قاتلین 4 : پرچم سیاه برای کامپیوتر , ایکس باکس360 و PS3

 

                                    

 

دانلود دانلود بازی Assassin’s Creed IV Black Flag فرقه قاتلین 4 پرچم سیاهبازی Assassin's Creed IV Black Flag فرقه قاتلین 4 پرچم سیاهReviewed by Emad on Oct 16Rating: 5.0دانلود بازی Assassin's Creed IV Black Flag فرقه قاتلین 4 پرچم سیاهاین بازی در سال 1715 اتفاق می افتد . دانلود بازی Assassin's Creed IV Black Flag فرقه قاتلین 4 پرچم سیاه

مژده به هواداران سری بازی های Assassin’s Creed فرقه ی قاتلین .  پس از آنکه تعدادی از هواداران بازی یک مقداری از نسخه ی سوم با حضور شخصیت کانر ناراضی بودند , اما شرکت یوبی سافت با رونمایی از جدیدترین عنوان این سری از فرقه قاتلین  و حتی انتشار چندین تصاویر و ویدئو های متعدد از بازی Assassin’s Creed IV Black Flag  فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه بسیاری از هواداران را به این سری بازی ها امیدوار و مشتاق کرد که بازهم شرکت یوبی سافت تصاویر بسیار مهجی را از گیم پلی بازی به خصوص خشونت های شخصیت اصلی این عنوان منتشر کرده است . یکی از نکات قابل توجه و مهمی که در خصوص بازی فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه موجب شده است تا حد بسیار اندکی التهاب و نگرانی هواداران افزایش پیدا کند و آن هم تکراری بودن ویژگی ها و روایت داستان و رویدادهای پیش روی بازیکن و گیم پلی بازییست که بسیاری از منتقدین و تحلیل گران معتقدند این نسخه جدید نیز هیچ ویژگی های جدید را با خود به همراه نخواهد داشت بلکه تمام ویژگی ها همانند نسخه های پیشین خواهد بود  و هیچ تغییر و تحولی در این نسخه ی جدید توسط تیم سازنده ی یوبی سافت مونترال ایجاد و طراحی نشده است اما آقای Carsten Myhill مدیر محتویات این بازی به تازگی در طی مصاحبه ای که با وب سایت CVG داشته است تمام این نکات ذکر شده را تکذیب کرده که وی با صراحت اعلام کرده است که بازی فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه با قابلیت های بسیار تازه و نوینی ارائه می شود.

عصر طلایی دزدان دریایی : داستان بازی فرقه قاتلین در سال ۱۷۱۵ اتفاق می افتد زمانی که دزدان دریایی در دریاهای کارائیب حکومتی یاغی تاسیس کرده اند و بر زمین و دریا حکمرانی می کنند . این قانون شکنان تجارت های دریایی را متوقف کرده اند و از غارت کشتی ها , ثروت هنگفتی به دست آورده اند . آنها ساختارهای حکومت اروپا را تهدید می کنند و الهلم بخش میلیون ها نفر و میراثی که هنوز زنده است . قرار است بازی  فرقه قاتلین ۴ پرچم سیاه ۲۹ اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی در کنار PS4 , برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 نیز عرضه  گردد اما بنا بر صحبت های سران شرکت یوبی سافت , آنان بیشتر تمرکز خود را بر روی نسخه ی PS4  قرار داده اند.

دیروز شرکت یوبی سافت در سایت رسمی خود اعلام کرد که چهرمین نسخه این بازی زیبا و جذاب به نام Assassin’s Creed IV Black Flag فرقه قاتلین ۴ : پرچم سیاه در روز ۲۹ اکتبر منتشر خواهد شد . لازم به ذکر است که تغییر تاریخ انتشار فقط مربوط به کنسول های PS3 و XBox360 می باشد و نسخه های دیگر در روز مقرر عرضه می شوند .

تصاویری از بازی فرقه قاتلین :

Assassins-Creed-IV-Black-Flag.1.www.download.irAssassins-Creed-IV-Black-Flag.2.www.download.ir

Assassins-Creed-IV-Black-Flag.3.www.download.irAssassins-Creed-IV-Black-Flag.4.www.download.ir

Assassins-Creed-IV-Black-Flag.5.www.download.irAssassins-Creed-IV-Black-Flag.6.www.download.ir

تماشای تریلر بازی  :

[jwplayer config="Download.ir" mediaid="70702"]

دانلود بازی Assassin’s Creed IV Black Flag به زودی از سایت دانلود فارسی

وبسایت بازی : Assassin’s Creed

مشخصات

                  شرکت سازنده: ubisoft
حجم فایل: 15.1 مگابایت
تاریخ انتشار: 1392/06/14                                 




:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: اساسین کرید , بلک فلاگ , بازی فرقه قاتلین 4 : پرچم سیاه برای کامپیوتر , ایکس باکس360 و PS3 , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : پنج شنبه 25 مهر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: